Results 1 to 7 of 7

Thread: Gecko ID?

  1. #1
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    2,735
    Thanks
    410
    Thanked 259 Times in 252 Posts

    Default Gecko ID?

    Can anyone ID this gecko? My guess is a baby Mediterranean, but I really have no idea lol.

    Ps- this is not my gecko. I asked for a better picture, but idk if I'll get one. I'll post it if I get a better pic. Thanks!
    Last edited by Lovelyanddekstest; 08-16-2017 at 10:01 AM.
    .1.DOG Jiggles
    2.1.CRESTED GECKO Dekstest,Phantom,Lovely
    .1.YBST Cloveth
    .1.MINIPIG Judy(food&belly rub is kinda apig deal)
    1..RAT CoconutRatMinneapolis
    4.4.COCKATIELS

  2. #2
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Flora-DUH
    Posts
    269
    Thanks
    7
    Thanked 16 Times in 16 Posts

    Default

    there is no picture on this post lol
    Stay Sticky Friends - Crested Gecko 3.2.4 Bearded Dragon 1.0.0 Leopard Geckos 1.1.0

  3. #3
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    2,735
    Thanks
    410
    Thanked 259 Times in 252 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Neonprint View Post
    there is no picture on this post lol
    Hahah I posted this at like 3 am and I was soo freakin tired! I completely forgot about the picture lol. http://m.imgur.com/gallery/vKkg2cc Sorry!!http://m.imgur.com/gallery/iHhif
    .1.DOG Jiggles
    2.1.CRESTED GECKO Dekstest,Phantom,Lovely
    .1.YBST Cloveth
    .1.MINIPIG Judy(food&belly rub is kinda apig deal)
    1..RAT CoconutRatMinneapolis
    4.4.COCKATIELS

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Somerville, MA
    Posts
    1,278
    Thanks
    0
    Thanked 186 Times in 166 Posts

    Default

    Looks like a house gecko to me.

    Aliza

  5. #5
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Flora-DUH
    Posts
    269
    Thanks
    7
    Thanked 16 Times in 16 Posts

    Default

    I'd say its a Mediterranean house gecko, because I compared to the house geckos here in florida, and they have smooth skin they don't have those little bumps like yours does, they are super cute tho, I always try to catch them at work, not to keep just to see if I can, but they are way to fast
    Stay Sticky Friends - Crested Gecko 3.2.4 Bearded Dragon 1.0.0 Leopard Geckos 1.1.0

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1,744
    Thanks
    43
    Thanked 156 Times in 108 Posts

    Default

    Yep, definitely Mediterranean house gecko. Cute little buggers!

  7. #7
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    2,735
    Thanks
    410
    Thanked 259 Times in 252 Posts

    Default

    Thanks guys! He found it, thinking it "escaped the pet store, because he found it right by it". Idk if we have these types of geckos where I love, but I don't think it escaped the store and made it outside, however it's possible that the store dumped the little guy and he escaped the trash maybe? Idk. I told him to release him, but he wants to give it to a reptile lover friend lol. Thanks everyone!
    .1.DOG Jiggles
    2.1.CRESTED GECKO Dekstest,Phantom,Lovely
    .1.YBST Cloveth
    .1.MINIPIG Judy(food&belly rub is kinda apig deal)
    1..RAT CoconutRatMinneapolis
    4.4.COCKATIELS

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •